Shop Mobile More Submit  Join Login
PC: Z-Doodler by RedBlastie PC: Z-Doodler by RedBlastie
Point commission for :iconz-doodler: Z-Doodler ! c:

It was so fun doing this,especially Pop's drawings,hahah. He is on a way to become a hella great artist! 
I'm sorry that this is his older design,but I had the lineart and idea done before the new one ^^; I hope it's okay with you,Z-Doodler.
I hope you'll like it!

____________________________________________
Character belongs to Z-Doodler
Want a point commission? Click here: fav.me/d4ub07k (link leads to my Point commission list )
Add a Comment:
 
:iconsonicjasper20th:
SonicJasper20th Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
This looks great. :)
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks! ;u;
Reply
:iconsonicjasper20th:
SonicJasper20th Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
No problem. (:
Reply
:icontonythunder:
Tonythunder Featured By Owner Jan 20, 2014
awwwww Pop looks so awesome and so adorable altogether in your style <333
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks! ;u;
Reply
:icontonythunder:
Tonythunder Featured By Owner Jan 21, 2014
Y'welcome
Reply
:iconpatti-katti:
Patti-Katti Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
dasjidja slooks great! Meguste le drawing he is making ;v;
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Yaay,Thank you! c: I like his drawings too C: |
Reply
:iconxt0astiex:
xT0ASTIEx Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
More talented than anyone on Deviantart I must say. Dat art
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Oh,stop it you.
Reply
:iconomikuu:
Omikuu Featured By Owner Jan 20, 2014  Student Digital Artist
Artist in the making, yes he is lol c:
Lovely work
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Heheh,thank you! c:
Reply
:iconomikuu:
Omikuu Featured By Owner Jan 20, 2014  Student Digital Artist
You're very welcome :iconyea-plz:
Reply
:iconz-doodler:
Z-Doodler Featured By Owner Jan 20, 2014

Hahaa xDD

This really really looks fantastic!

Don't worry about the old design , this is awesome v w v

Dat drawings :iconsonicdatassplz:

I just can't get over this!:iconcannotevenplz:

so cute and all :heart::heart::heart:

Also it just made my day v w v

Thank you luv :iconbrohugplz:

Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
I'm so glad you like it! c:
Hahah,these are the masterpieces of his probably.
Reply
:iconz-doodler:
Z-Doodler Featured By Owner Jan 20, 2014
Lol yeah, he would totally think that xDD
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Well,everybody thought that one time :XD:
Reply
:iconz-doodler:
Z-Doodler Featured By Owner Jan 20, 2014
Ikr? xD
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Yeah :XD:
Later,looking at his drawings,he will go all like WTF IS THIS SHIT
Reply
:iconz-doodler:
Z-Doodler Featured By Owner Jan 20, 2014
Hahaha totally true ; v ;
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
He will go through every feel of an artist. Yeah.
Reply
:iconashleyshiotome:
AshleyShiotome Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
ohhh dude he is a cook ! XD u had draw him in the kitchen 

but still nice work .3.
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
I know hahah.
But I've been told this idea too. I've been given more,but I liked this one the most =u=

Thank you! ;u;
Reply
:iconashleyshiotome:
AshleyShiotome Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
i liked thi way XD just wanna troll you XD i hope she likes .3.
i know she will like it XD

no problem .3.
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Hah,you got me then. :XD: 
Reply
:iconashleyshiotome:
AshleyShiotome Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
:icontrollface: XD very long time no talk how are u been?
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Pretty good actually. I've begun drawing anime and stuff. 
What about you? uwu
Reply
:iconashleyshiotome:
AshleyShiotome Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
could be better .3. but im well thx you 
whoo wanna see *Q* 
Reply
:iconredblastie:
RedBlastie Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
Aahh,my anime art isn't good. I'd be embarrassed. =3=
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 20, 2014
Image Size
2.8 MB
Resolution
1300×1100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
853 (2 today)
Favourites
109 (who?)
Comments
37
×